PEUGEOT XR7 – TANI ALE CZY GORSZY?

Peugeot XR7 na pewno jest alternatywą dla jego droższych konkurentów(Yamahy TZR50 i aprili RS50.). Jego wygląd może i jest plastikowy,ale jak to w peugeocie wszystko do siebie pasuje. W związku z tym,że wyposażona jest w ten sam silnik co konkurenci jest godną uwagi propozycją dla osób,którzy poszukują czegoś nowego a w przystępnej cenie. Ma ona wiele plusów,które przeważają nad jej minusami.

Plusem raczej jest jego nowoczesny wygląd,który nadaje mu charakteru. Projektanci trochę ściągali z innych motocykli,ale to rekompensuje nam przyzwoity wygląd. Jak to w peugeocie bardzo dobrze wykonane szczegóły takie jak: krótki wydech, zegary i dopracowanie wokół nich. Projektanci trochę zrobili fuszerkę przy przodzie ponieważ powinien być trochę niższy,ale to rekompensuje nam tył ponieważ jest bardzo dobrze wykonany. Cały motorower wygląda na masywny,ale waży tylko 120KG.

Za jednostkę napędową służy przy nim jednocylindrowy,dwusuwowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 49.90 cm. Połączony jest on z sześciostopniową manualną skrzynią biegów,który powinien dać nam dobre osiągi jak w innych pięćdziesiątkach.

Jego długość to 2500 mm,szerokość:  750 mm,wysokość:  1090 mm. Jest trochę większy od XR6,ale to chyba jeden z jego plusów. Za przeniesienie napędu służy przy nim łańcuch. Hamulce to tarczówki z przodu i z tyłu. Przednia opona ma wymiary:100/80-17,a tylna:130/70-17.

Myślę,że jest to ciekawa propozycja ponieważ można go kupić w przystępnej cenie. Jeśli nam się on podoba i chcielibyśmy go kupić chyba nie ma się co zastanawiać,ponieważ nówka to nówka. Niestety nie znam jego ceny w salonie,ale na allegro można go dostać w cenie używanej TZR-ki.